Porsche 911 GT3 R-Review

Porsche 911 GT3 Placer i, og vil indviet BLIVE The 2010 Geneva Motor Show. om Hovedprincippet Al Gore Porsche 911 GT3 R som er på mindre magt Hybrid brændstof simple, og Storr udslip CO2 effektivitet LaVere - racerbanen på og på Vejen.

Hybrid car Porsche 911 GT3 is the place and was the 2010 Geneva. The basic principle of the Porsche 911 GT3 R Hybrid has more power with less fuel, increase efficiency and reduce CO2 emissions - on the track and road.


Headbands Porsche 911 GT3 R in hybrid intelligent ydeevne har, kan kunderne seks Porsche 911 Cup Kobe cylindret motor med 345 hk, der kan sell næsten 30mpg Kombineret og kun tilbage producere 225 g / km of CO2. Elektrisk foraksel Unikt in med DREV elmotorer udviklingslande Enkelt to 60 kilowatts of velkendte supplerer HK 480 (353 kW) 'boxer' rapid fire liters den på seks Benzinmotor bagsiden FA Porsche 911 GT3 R hybrid. Derfor, Porsche 911 GT3 R hybrid fire trækkende Hjuler har, er der endnu og smidighed trækkraft Storr.



After his debut in Switzerland, the Porsche 911 GT3 R hybrid will be tested in long distance races around the Nurburgring, Germany The culmination of this test program will last 24 hours in the circuit of 14 km Nurburgring Nordschleife 15 / 16 May 2010.



Denne er ikke teknologiske fokuseret Udvikling Pa to Vinde selvfølgelig Lobet, men in the city of OGSA DAR uvurderlig VIDEN indsigt EFTERFØLGENDE om brug af den og Teknologi hybrid sportsvogne i offentlig vej Porsche And Andet væsentligt punkt er at i stedet for den af ​​hybrid konventionell Drevna batterier sædvanlige billion road, 911 debt udstyret Elektrisk med svinghjul Generator - India Monteret i ved Siden af ​​cockpittet Forero - der Energi sunrise until Elektriske forakslen på engines.
more

Popular Posts

Blog Archive